1 års dagen!

Är så lycklig med dig älskling! Idag firar vi 1 år tillsammans ! Blev tillsammans på brorsans födelsedag. :D Ska ringa gratta honom snart! Jag ska snart ner till city och köpa lite mat, ska göra värsta middagen tills tommy kommer hem! Tommys pressent är den dyraste pressenten jag någonsin köpt. :P 1000 kr. Singstar med mickar + singstar svenska favoriter. Tillsammans 1 år och bott ihop i 42 dagar :D Du och jag föralltid baby!

Ska göra potatisbakelser á la amano (lärde mig det receptet när jag hade praktik på amano) sen något gott kött & rödvins sås. Något grönt till kanske. Och efterrätt
:) Kommer bli najs!

Älskar dig otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis : D

2008-11-07 @ 16:00:03
URL: http://dunderida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0