Äntligen fredag!

                      

Idag släpps Guitarhero word tour till ps3..
Tommy ska köpa det, så det blir väl att spela hela helgen.. :P Vaknade vid 9 idag, skönt med sovmorgon.. :) Fast jag har inte klätt på mig än och klockan är snart 12, ska duscha, sen till affären och sen baka :D Ska göra kladdkaka + sockerkaka till tommy.. Nu ska jag ta mig i kragen och göra något vettigt av min lediga dag.. Jag längtar till julen.. Hoppas på en vit jul eller åtminstonde en vit vinter.. och då menar jag i december/januari inte februari.. mars..





Update
Sitter vid datorn, har gjort sockerkaka och kladdkaka.. Ska snart ställa mig vid spisen och göra klyftpotatis, egen bearnaisesås och hamburgare. Det var typ 3 år sen jag gjorde bea själv, & det var i skolan. Tycker det är skit svårt, för typ dom flesta ggr har den skurit sig. Men tommy ÄLSKAR bea så jag vill göra det för honom. Lite lustigt att jag gör det nu, vi har ju varit tillsammans så länge.  Att jag inte gjort det tidigare..

Men idag is the big day!
:D

Kommentarer
Postat av: Malin

tack :D ja det är svin jobbigt tycker jag . Får se hur det går när jag ska ut och festa eller nåt sånt. Hoppas speladet går bra och tommy inte spöar skiten ur dig . Visa dina örebro skills ;D Puss

2008-11-21 @ 22:31:39
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0