Eskilstuna

Jag har varit hos syrran i Eskilstuna över helgen.. Igår var det tjejkväll med film och poppcorn.. Kollade på "mean girls", "John tucker moste die" & "Ocean thirteen" Imorse när jag vaknade så fick jag ett mess från tommy eller en video där han filmade från fönstert och det var snööööö! Mysigt!! Och jonna och jag slog på "Sydney White and the Seven Dorks" skit mysig film! :D Sen efter så kollade vi ut och då snöade det här med.. Nu sitter vi i jonnas skola och kollar internet. Och vi var innan på station och jag märkte att jag köpt fel biljett hem. Jag hade tagit från sthlm till eskilstuna.. Jävla skit! :( Får se hur jag löser det hela..

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0