Förlåt Tomten!

Jag råkade få med en chocklad julkalender från affären.. Upptäckte det vid bilen och ofta jag går in och "Jag råkade få med en julkalender.." Neee lite pinsamt.. Så jag blev en tjuv istället.. Ehh.. jag har betalat för mycket jätte många ggr på willys så dom är skyldiga mig det och lite till.. hehe.. :P I dag mår jag mycket bättre än va jag gjorde igår.. Det var en depp dag igår & i förr går.. Jovisst är det tråkigt att inte ha vännerna nära sig och inte ha några alls här.. :( Men men.. jag har min älskling som jag älskar såååå mycket! :D Kom nyss hem från jobbet, imorgon jobbar jag 12 timmars pass.. Typiskt när tommy är ledig.. men men.. sånt är livet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0