Presidenten är vald!

Barack vann! Tacka gudarna för det! Är inte så insatt, men han verkade vara riktigt bra. 
Och John Mccain verkade helt bäng. :P Har så sjukt ont i axlarna idag. Igår när jag åkte från örebro så hade jag med mig hem 2 tunga kassar som jag kutade runt med. Tur att tommy inte hade något att göra på jobbet så att han kunde köra hem mig till berga. Det är riktigt illa :( Plus så har jag ont i halsen känningar.. Inge roligt om jag blir sjuk. Imorse var jag inte lite sur. För det första så messade alla mig när jag hade tänkt mig en skön sov morgon.
:(

På Fredag firar jag och tommy 1 år!!!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du svarade ju inte på sms. kollade du på valvakan? Jag tittade till fem över tre ungefär. När Filip snackade om att Obama troligen hade vunnit, för Jihad ville sooova. hahah men kul valvaka! :)

Jag tycker inte John Maccain verkar bäng, han verkar väldigt sympatisk men hans åsikter är bäng. :P

Puss!

2008-11-05 @ 13:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0