1 dag kvar

Tills jag åker till örebro! :D Igår var jag och tommy och simmade. Värst va duktiga vi är! :) Har haft så sjuka drömmar i natt. Jag tänker inte ens dela med mig av dom, bara till tommy. Han är ju inblandad i dom. hehe.. Ska jobba 4 timmar idag, min brukare skickade ett mess igår och frågade om någon kunde jobba.. Just nu känner jag inte alls för det, har nyss gått upp och mår som jag förtjänar.. Nackdelen med att hyra ut i andra hand till sin syster är att pengarna inte alltid kommer i tid. Mina räkningar skulle vara betalda idag, så alla räkningar utom hyran drogs. :( Men men, det löser sig nog. Kaffet kallar på mig!

             
           


Kommentarer
Postat av: Syster

du har ju pengar nu. hälsa det till bloggen ;)

2008-10-30 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0