Astrid Lindgrens Sjukhus

Jobbade mellan 8.15 - 16.00 idag. Blev inte mycket gjort, åkte till astrid lindgrens sjukhus klockan 9.00.. Blev kvar där till strax efter 14.00. Min brukares son fick sin arm gipsad. Blev mycket väntande.. Och väntande.. Lite segt. Kom tillbaka till åkersberga lagom till jag skulle sluta. Nu sitter jag och njuter av min första kopp kaffe. Mmmmmm..
Nu ska jag aldeles strax göra iordning mat åt mig och tommy. Hade tänkt göra vårrullar, men hade ingen köttfärs hemma. Så man tager vad man haver.. 

Så jag får skrapa ut det sista som finns i min Kyl & Frys.
Måste handla hem mat snart. Sen blir det mys, fast blir lugnt, vi båda jobbar hela helgen.

              

Ska till Örebro på söndag.. Ska träffa piggy bland annat! Jobbar till 16 på söndag, så åker in till stan direkt och ska träffa bella och ta en fika eller så. Sen slutar tommy jobbet klockan 19 och då drar vi vidare till örebro! :) Very NAJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0