I´m Bored !!


Har inte jobbat sen i måndags.. Börjar bli lite rastlös.. Framför allt idag.
Tommy jobbar till 17.30! Jag känner mig som en Eremit, fast en eremit som vill träffa folk. Var nere i åkersberga centrum nyss och det var fullt med folk. Kändes skönt.
Åkersberga känns ofta så litet. För litet. Och utan mina underbara vänner. 
Har inte kännt så här innan, men det beror nog på att jag ska inte till Örebro förns till nästa helg.

Då kanske tommy hänger med oxå. Vill ha med honom ju :P Hoppas jag får jobb imorgon. Blir så rastlös av att bara sitta här hemma hela dagarna. Det är okej när tommy är ledig, men han jobbar hela helgen så.. Blir bra när jag börjar på schemat, då är vi lediga samma helg och jobbar samma helg
 ♥


              

Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0