Jobba 8.15-16.00

Var backup idag och kl 7.30 ringde min brukare. Så då var man tvungen att gå upp från den varma och sköna sängen. Har lagat mat åt baby. nu väntar jag bara på att han ska sluta. Har tänt ljus och grejer. MYS! Det blir grillad kyckling, pommes och bea :D

Trivs jätte bra här i åkersberga.
Trivs med mitt nya jobb. Allt är jätte bra, men saknar mina vänner och min familj! :( kommer kunna åka hem oftare när jag börjar på mitt schema. Jobbar 3 dagar i veckan och så har man ju lite mer pengar nu när man jobbar. :)

                                       


Kommentarer
Postat av: Andréa

Hej! Kika gärna in i min blogg och lämna en kommentar :)

2008-10-20 @ 18:02:46
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: therese

åh det låter gott med kyckling & pommes .

jag tror ag ska åka och köpa det nu jag också !

haha :)

ha en bra kväll .

2008-10-20 @ 18:05:11
URL: http://susannattherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0