Kaffe !!

Oj va jag är trött.. Om jag skulle lägga mig ner nu så skulle jag slockna direkt. Inte nog med det så har jag träningsvärk från gårdagen då jag och tommy var och simmade. Jag har bara jobbat ett 8 timmars pass idag, men det känns som jag jobbat 24 timmar. Nu ska jag ta en kopp kaffe och vänta tills tommy kommer hem. Vi ska till tommys syrra & hennes kille. Han ska hjälpa oss med våra datorer :D Min dator är värst, tror det är något virus eller så. Sen jag tog den från örebro har jag knappt fått på den, så jag har inte orkat bry mig, ska formatera om den. Dumma dumma dator!!

Gillar inte elektriska saker. Inte när dom krånglar iaf.
 


                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0