Lördag


Idag vaknade jag av att min baby stoppade om mig
 Idag är jag backup till 16.15 och imorgon är jag ledig. Imorgon ska jag träffa bella inne i stan vid 15.00 .. Nu är det bestämt. Tommy ska med till örebro, så då åker vi på fredagen till örebro och stannar till söndagen. Wiiie.. Får se hur piggy gör, hon kanske ska till syrran i Eskilstuna. Men jag kommer fler ggr till Örebro. Får vi se va jag ska pyssla med idag då.. Idag jobbar tommy till 19.00 :( Hm.. Va ska jag göra..? Tänkte ha den här Sverige Dräkten på Halloween festen. Har lite ont om pengar denna månad. Så kan ej köpa något nytt.. :(

www.eliteladies.se - Har skit snygga halloween kläder!


                                      

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte fin baby! :) Inga from Swediiin!

2008-10-26 @ 17:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0