Lördag

Idag så har jag och tommy Tvättat & Städat. Så nu är det jätte fint. Gjorde pankakor till lunch. Ikväll ska vi till tommy´s och dricka lite öl :) Ska bli trevligt, var länge sen jag var ute. Sist var med tommys jobb. Var i och för sig lite mer än 1 vecka sen, så inte så länge sen faktiskt. Får inte igång min dator, eller jo men musen fuckar. Musen funkar på tommys dator men inte min. Suck.. så jag måste nog köpa ny mus.. Får göra det imorgon.
Vill ju ha min dator har massa låtar och bilder på min.



          

Köpte tvättmedel på lidl som var portions packade. Har aldrig sett sånt förr så jag och tommy trodde vi köpt fel. Att det var diskmaskin medlel och inte tvättmedel.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0