Morgonstund har guld i mun!

Brrr.. Tur att jag är "ledig" idag, det är dimmigt och jätte kallt ute.. Jag har faktiskt nydligen gått upp. Lite illa, men jag sov ju så skönt. Nu ska jag ta mitt morgon kaffe sen tar jag ett bad.. Sen får vi se va jag kommer hitta på. Igår så gick det inte så bra för våra datorer. Fredrik trodde att det var fel på hårddisken. Attans. Dumma datorer. Var jätte trevligt att träffa cicci och fredrik igår. Vi fikade och jag fick se på kort när tommy var liten.. hehe.. sööööt! Hon ville veta när vi skulle gifta oss och skaffa barn. Tommy fick spel. haha..
Barn frågan lär dröja xxx-antal år.
Igår så böt jag blöja på ett barn för första ggr i mitt liv.
Har bytt blöja 1000 ggr på äldre människor, men aldrig ett barn. Var lite anorlunda. 



                 

                                                                   Jag stannar nog inne idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0