Onsdag

Vaknade sent.. Skönt.. Får kanske med mig älsklingen till Örebro :) Hoppas. Hittade dom här bilderna från syrrans facebook. Fy fan va jag ser ut. Jag var riktigt full den kvällen. Och det syns mycket väl på bilderna. Känner knappt igen mig. Idag ska jag till optikern för syntest. Måste ju ha det för att få övningsköra. Snart så är allt klart :) Min älskling for in till stan för ett möte. Men han kommer snart hem. Mitt schema börjar den 31/10. Va skönt att äntligen ha ett jobb. Har ju haft jobb, men nu känns det mer på riktigt. Jag fick den största biten när jag & tommy drog i önskebenet. Men jag säger inte va jag önskade mig! För då slår det inte in.. Här sitter jag med min kopp kaffe, ska snart ner till city och kolla synen.

Brukar vanligtvis inte säga city, men tommy tycker jag är dum om jag säger stan om åkersberga. För tommy är Stockholm "stan" och Åkersberga är "city".  


     

Det känns som jag väntar på att något ska hända.. Men vad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0