Trött efter jobbet!

Idag har jag jobbat 8.15-20.15 Var inte lite trött i skallen när jag slutade. Skulle handla ett par grejer inne på ika och dom har sådana sväng grejer.. Går rakt in i den. Lite pinsamt. Var på möte hos Aom´s idag. Assistent bolaget jag är anställd hos. Fick alla papper och grejer idag. Fick veta att min ingångslön är 103:- tim . Eller mer, beror vad tjejen som jag ska börja för har. Nu är jag iaf hemma med min älskling! Känns skönt, är as trött! Imorgon står jag på backup schemat mellan 8.15-20.15. Najs att få pengar när man är hemma bara.. :) Får bara hoppas att tjejen jag är backup för inte blir sjuk imorgon.

Vill sooooooova! Och läääänge!

           

Min älskling hade gjort mat tills jag kom hem. Han hade fixat kyckling spett & potatis gratäng + sallad. MUMS & Till efterrätt: socker kaka med chocklad bitar i !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0