Saknad..

Sitter och lyssnar på love story med taylor swift... Jag vill ha det bästa av båda världarna.. Nu bor jag i åkersberga med min underbara älskling.. Men här är jag så ensam.. Har bara tommy (Inte för att det så är bara med honom), men saknar mina vänner varje dag.. Känns som jag missar så mycket när jag är borta.. Hoppas att han vill flytta med mig en dag till örebro bara.. Och så än en gång så är jag så trött på mitt jobb.. Jag saknar hemtjänsten.. Saknar fokus..

Man kanske inte kan få allt från båda världarna..? 

            

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Pendla? ;) Nej, men ni skall ju köpa hus här sedan? Se detta som en möjlighet att utvecklas. Stå på egna ben med sällskap från Tommy. Tänk på mig, jag bodde själv i både London och Turkiet. Jag växte något enormt. Har en inre styrka, men du måste låta dig själv utvecklas. :) Men byta jobb kan du göra! That bitch is weird. PUSS!

2009-04-26 @ 18:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0