Piggy 22 år!

Imorgon så åker jag till Örebro, för att gratta piggy. Men även så ska jag flytta
skiten på vinden till ett lagerförråd.. :) 1000 kr per år, knappt 100 i månaden.
Hoppas..Hoppas verkligen att tommy får jobbet i Örebro, skulle vara så
jävla najs att bo i Örebro igen, saknar alla vänner & min familj & Örebro.

Det skulle vara det bästa som kunde hända.. Jag har annars allt man
man önska sig.. Hälsan, underbara vänner, underbar familj, underbar pojkvän... <3
Då skulle jag kunna träffa mina underbara vänner, när som helst..

Slippa åka 20 mil och sen tebax igen.. Och det skulle oxå vara bättre för
Tommy att bo i Örebro, slippa pendla till jobbet 6 mil varje dag, billigare bostad,
nära till allt, mindre bensin kostnader.. Ja det skulle ju vara bra :)

Ska försöka vara till Örebro runt 14.00 tiden, möjligtvis lite tidigare.

Ses imorgon bitches :D



                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0