2 Veckor kvar..

Nu börjar det bli seeegt, vill åka NU!!!
Men imorgon åker jag till Örebro och stannar i en vecka.. Så när jag
kommer hem så är det bara 1 vecka kvar ;P Sweet... Nu har jag gått
ner 5 kg.. 5 kg kvar så är jag nöjd.. Dock så kör jag inte med den
smartaste bantningsmetoden.. :P Men den funkar iaf..  :)

Ikväll ska jag hem till bella och fira hennes födelsedag :) Blir lite party..
Blir nog lugnt för min del, dåligt med pengar + sparar till resan ;P
Men kul kommer det att bli :D

      

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du är med vikten en annan vill men det brukar falla efter ett par dagar. Vad har du för metod ? Kram

2009-11-22 @ 00:26:09
URL: http://www.dunderida,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0