Kära Örebro

Kom till Örebro igår.. :) Känns skönt att var här :) Fick liksom psykbryt hemma, tommy jobbade ju som vanligt så jag var själv hemma om dagarna.. Så man blev ganska trött på att bara titta på tv o sitta vid datorn.. Men vem blir inte fucked up när man har varit arbetslös en månad efter att ha jobbat heltid i 1 år typ.. Så då sa Tommy att han betalade min biljett och blev ju glad, men sen så började jag gråta för att han inte skulle med (Jag hade mens + var jävligt deprimerad) haha.. ;P

Idag har jag varit och träffat Karro & Camilla.. Blev lite bingospelande och fika efter piggy slutat jobbet.. Sen när jag åkte från Camilla så såg jag Ankan på järntorget.. Så hann säga några meningar till varnadra.. :P Men vi ska ses i veckan oxå :) Har typ hela veckan uppbokad :D Mycket trevligt. Ska sova lite nu .. :P

Kommer lite bilder från i lördags hos Bella <3

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0