Hösten närmar sig..

Är så less att jag aldrig ska trivas med det jag gör..
Vill så gärna gå till jobbet och tycka att det ska bli kul att jobba.
Det som jag helst av allt vill jobba med är på ett gruppboende
för psykiskt sjuka.. Vill iaf inte jobba som personlig assistent i fortsättnigen iaf.

Fast om jag skulle bo i Örebro och jobba som personlgi assistent skulle ju funka
för där har jag ju alla mina vänner och min familj, men vet inte alls när det
kan bli att jag och tommy flyttar till Örebro.. Han har inte fått något svar från
tjänsten som han sök.. Suck.. Nu börjar snart hösten och ingen stad är väl rolig
då, men absolut inte här.. Saknar Örebro.. Tommy säger att jag kan flytta innan
för allt kan inte klaffa samtigt (Jobb o bostad).. Men jag vet inte.. Finns fan inga
jävla jobb i örebro.. Och bostad, nada..
Suck suck suck suck...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har alltid ett rum här hos mig och Jihad. <3

2009-10-30 @ 08:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0