Jobbar natt..

20.00 - 08.00... 12 timmar med Ob3 Sweet ;)
Tycker att det funkar att jobba natt då och då..
Pallar att vara vaken hela natten utan att bli speciellt trött..
Men skulle nog inte klara av att jobba heltid natt.. Förstår inte hur
folk klarar av det.. Bara att jobba en natt så blir man förvirrad
och vet knappt vilken dag det är.. haha.. ;P Ca 4 timmar kvar
på mitt pass och inga är inne på internet och jag börjar få lite tråkigt..

Snart Örebro :D Saknar alla.. Hoppas verkligen dom hör av sig snart
om tommys jobb och såklart att det leder till Intervjuv åtminstone ;P

Här om dagen så var jag in till stan och shoppade lite, köpte en väska på
hötorget.. Tänkte mest på praktiska skäl.. Ha den som handbagage när vi
reser till Egypten.. Tog en som jag tyckte var "okej" men nu granskat den lite
 så tycker jag att den är as snygg ;P hehe.. bra val josefina :D

God natt alla.. Hoppas ni sover gott medans jag sitter och "roar" mig här..

Kommentarer
Postat av: belloo

nu e jag i sthlm igen :) hÖR av mig imorrn. puuuusssss

2009-09-29 @ 22:21:34
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0