Busiga Spike!

Igår kom Spikes förra ägare och lämnade lite mer av Spikes grejer eftersom
nu är jag och Tommy Spikes nya ägere.. För alla som inte visste det :P
För jag kunde inte acceptera att han blir avlivad för han har speciella behov
och att det är svårt att hitta "rätt" hem.. Så efter ett antal tårar så gav Tommy
med sig..

Men iaf.. Så detta gosedjur var trasigt, så då tog jag fram nål och
tråd och lagade det.. 5 minuter senare så var det värre än det var innan.. :P



  

   Ooops.. Har jag gjort något fel?

  

   Så jag får väl ta fram nål och tråd igen och sy :P Han verkar iaf gilla
   sitt gosedjur.. eller kanske inte efter som han har sönder det :P

Kommentarer
Postat av: Belloo

Hihi va söt han e..o va rolig du e "5 min senare var det värre än det var innan" haha :P Tack för ikväll! puss

2010-04-25 @ 01:03:27
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0