Inne i stan med Bella..

Träffade Bella i stan, satt på plattan och drack kaffe respektive smoootie :D
Solen sken och det var varmt och skönt.. :) Sen drog vi till Bögdalen ;P hihi
Busade lite med Bellas söta vovar.. :) Dolce & Nellie är inte som alla andra hundar..
Skäller på sina spegelbilder tillexempel :P haha.. Sötnosar ;P

Sen kom Tommy och hämtade upp mig, visserligen så körde jag hem sen :P
När vi kom hem så plockade vi upp söta Spike :D Så lagade jag snabbt iordning
lite mat, och sedan gick vi ut med Spike.. Det är så kul att släppa lös honom,
han blir som en lite valp, springer o busar.. Kommer med en stor stock
som han vill att man ska kasta :P haha.. Då tänkte jag på nellies och dolces
små pinnar :P HAHA 
Men sen så kom det 2 stycken rådjur.. Inte bra!!!
Fort efter rådjuren i en väldans fart.. Ojoj, trodde inte vi skulle få se röken av honom :P
Men han kom tebax.. :) Phuuu...


 
                                   

                                               Bilder från idag..


Kommentarer
Postat av: Belloo

Haha jaa jag skulle vilja se Nellie och Dolce med en stor stock ;P Tur att han kom tilbaks iaf!

2010-04-14 @ 22:56:58
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0