Röjardag

   

        Tommy började packa och ta ner hyllor och en massa annat..


    

     Jag började röja bland mina kläder.. Hittade 2 papperskassar
     med kläder jag inte använder eller inte tycker om.. SKÖNT :)


Alltid skönt att få röja lite hemma.. Tänkt på det länge att jag hade så många
linnen/t-shirts som jag inte använde.. Och när jag röjde så hittade jag tröjor
och linnen som jag inte använt på år och dar som jag faktiskt hade glömt
att jag hade.. Det är 22 dagar kvar innan vi flyttar, men kan vara skönt att
få undan lite i taget, så man slipper allt på en och samma gång.. :)

Kommentarer
Postat av: Belloo

Jepp storasyster :) Duktiga ni e som röjer, inte så länge kvar nu :)

2010-04-08 @ 18:14:30
URL: http://belloo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Duktig kicka! Snor gärna åt mig någon tröja du lagt av (om det är någon jag gillar)<3

2010-04-11 @ 01:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0