Tisdag

Massa packande.. Skönt att snart flytta :)
Igår när vi var ute med Spike på en äng, så tappade jag min mobil..
Och den ängen var ganska stor, tur att Tommy hade med sin mobil så
han kunde ringa efter den.. Som tur var så hittade jag den ganska snabbt.

Spike badade idag med, så söt.. :P Nu är tommy i väg o grejar med båten..
Verkar vara ett mindre fel än va han trodde, så det känns ju bra :)

På fredag är det Rolands begravning.. Så svårt att tro att det är sant.. :(
Fortfarande overkligt, lilla Roland.. Älskade vän! Varför?? :(
Kommer vara så tomt utan dig på framför allt Påsk, midsommar och Julafton..
Hoppas det finns ett liv efter detta och att jag får träffa dig igen..
R.I.P

Kollade nyss på Desperate Housewives.. Kollar på Surfthechannel..
Tack vare storasyster så har man börjat kolla i förväg, nu så går
det ju inte att gå tebax o börja kolla på 5:an igen.. Så spännande.
Vet vem som försökte döda Julie.. Det vet inte ni.. lalalala :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0