Tjejkväll hos Bella..

Igår träffade Bella, vi var hemma hos henne och drack lite öl och kollade på tv.. :)
Så tråkigt det som har hänt dig gumman, hoppas det löser sig <3
Hade en trevlig kväll gumman, nästa gång får det bli en krogen runda tycker jag!
Åkte hem med alla alkisar.. Usch, värre än att åka nattbusen mot Brickebacken i Örebro..

Hoppade över en och annan spya.. Mysigt värre.. :) Kom hem klockan 2.00..
Då fick jag gå ut med Spike, för Tommy var så trött när han kom hem att han somnade
direkt.. Sen när jag kom upp så gjorde jag frukostmackor åt älsklingen <3
Han hade ju däckat direkt och det klart han måste ha frukost :P



               

Kommentarer
Postat av: Belloo

tack för att du kom, verkligen!

Haha vilken bild..hur fan såg jag ut :P Och dom där drinkpinnarha haha :P

2010-04-25 @ 17:21:29
URL: http://belloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0