Sol & Bad

Lite bilder från idag.. Var till Grythem och badade :)
Har badat där mycket när jag var liten och på midsommar brukar det bli ett dopp..
Min morbro bor där :) Jätte fint.. 23 grader i vattnet var det oxå..
I bakgrunden på första bilden så ser man flytflotten till vänster.. :)
Låg där o solade.. ÄLSKAR SOMMAR :D Spike gillade att vara i vattet o inte sola ;P
Ja sen efter det så drog vi hem till Pappa och käkade kebab :) Myspys!!


    

                       Spike är galen i vattnet :D haha..

     

                            En ganska fin bild på mig :)
 
    

                             Min ääääälskling :)
 
    

                      Spike var så otroligt söt på denna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0