Heldag med Tommy & Zhankie..

Började med frukost på Zhankies Café.. Satt där en stund innan vi åkte till stan.
Jag blev avsläppt vid station, väntade på bella vars tåg hade strömavbrott..

Sen drog jag och Bella till Tv4 - Huset.. Var i publiken i "Efter tio",
var jätte trevligt. Men fan va jag inte tyckte om att se mig själv i tv..
Tyckte jag såg ut som ett arsel.. :S Usch o fy!

Sen plockade Tommy & Zhankie upp mig och vi åkte och åt lunch.. :) Riktigt gott..
Buffé dessutom ;P Me LIke.. Sen åkte vi till deras jobb, dom skulle på ett möte..
Tog bara en timma och under tiden så kollade jag in gallerian där i närheten.

  

Sen åkte vi vidare till Zhankies Café..
Satt först och fikade, men sen typ när vi just skulle gå så upptäckte
Zhankie att inte smörgåstårtorna var gjorda.. Så jag och Tommy
hjälpte till Genom att åka till "Martin Ohlsson" grossisten och handlade.
Var lite kul, för har aldrig varit i en sådan typ av affär.. :)

  

Blev sedan bjudna på macka, så det blev en god räcksmörgås :) Mums..
Nu är vi äntligen hemma, men det har varit en rolig och händelserik dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0