Hemma!

Igår jobbade jag natten hos min förra brukare 20.15-10.00.. Fick 4 timmars sömn så jag
sov inget när jag kom hem.. Kännde mig pigg och gör det fortfarande så varför liksom?!
Tommy kom hem en sväng men var typ tvungen att dra lika fort.. Träffade grannarna
ovanför när jag gick ut med Spike.. Jätte trevligt ungt par med en liten bebis :)
Dom tyckte spike var jätte söt :) Och såklart det är han ju ;P Regnade bara en skvätt
när vi var ute, men Spike blev ännu blötare när vi kom hem.. Rätt in i dusche skit vovve! :P

Han är så söt, han blir helt galen när han duschat.. Hoppar runt som en tok ;P hihi

         

Sen tänkte jag ta med lite bilder som syrran lagt upp på sin bilddagbok :)

           

Spike när vi flyttade.. Han kunde sova trots att det var fullt i bilen :P SÖT :D

      

Jag och syster <3 Syrran var lite allergisk mot spike plus så har vi mer pollen i storstan! :P

      

Spike solade lite medans syrran och jag stod på balkongen :D Han tycker mkt om sol!

            

                     Spike och Kina får syn på varandra.. :)

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

fina bilder^^



SV: Åh, men tack så mycket^^

Jo tack, det är bra med mig! Ska snart glufsa i mig tacopaj. mums!^^ Vad händer i kväll då?:D//Emma.

2010-05-08 @ 18:06:09
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: adina

fin blogg! :)

2010-05-09 @ 18:25:10
URL: http://addina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0