Spike <3

Älskar den vovven men ibland blir man gaaaaalen...
Min stackars hand är svullen och sårig, mitt lår/höft lär ha
blåmärken imorgon, och så fick mitt knä stryck oxå.. :S
Mitt knä, som jag stukade förra vintern.. :( Suck...


      

Jo det hela började med att Jag och Tommy skulle ta spike på en promenad
i den lilla skogen vi har utanför vår balkong, och där stod ett rådjur och tittade
på oss.. Hehe, men Spike brydde sig inte om det konstigt nog, men han fick
oxå syn på grannkatten.. Och han drog omkull mig så jag ramlade på en sten..
Slog i både handen som ni ser, höften och knät.. Så man känner sig lite
mördbultad nu :S Dumma Spike.. Men han har ju rovdjurs instikter så va ska
man göra :P
Nu ska jag kolla på Unbreakable :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0